مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند رسمی – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی الزام به تنظیم سند رسمی در خصوص رفع اختلافات ملکی میان خریدار و فروشنده معامله امری ضروری است. خواه بصورت تلفنی، آنلاین یا حضوری.

در مواردی میان پیش خریدار و پیش فروشنده یا مالک و سازنده اختلاف رخ می دهد. به همین منظور مشاوره حقوقی با وکیل مجرب و توانمند در این میان راهگشاست.

مشاوره با وکیل ملکی تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی شما را در دستیابی به نتیجه مطلوب همراهی می کند.

در حال حاضر با توجه به دوری مسافت و همچنین دسترسی راحت به تلفن و فضای مجازی، به آسانی می توان به وسیله مشاوره حقوقی تلفنی مشکلات مربوط به دعوی الزام به تنظیم سند رسمی را رفع نمود.

بنابراین با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان های در دسترس، در کوتاه ترین زمان ممکن، اوراق ارسالی بررسی و به سوالات پاسخ داده شده و مشکل مطروحه برطرف می گردد.

در مواردی لازم است برای مشاوره حقوقی حضوری اقدام گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت ضمن تعیین وقت قبلی، مشاور با بررسی اوراق و مدارک، بهترین راهکارهای حقوقی در مورد دعوی الزام به تنظیم سند رسمی ارائه می نماید.

همچنین شما می توانید جهت تنظیم دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی اوراق و مدارک خود با ما در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی دعوی الزام به تنظیم سند

یکی از دعاوی مطروحه در دادگستری که حجم بالایی به خود اختصاص داده، الزام به تنظیم سند رسمی است. با توجه به گستردگی معاملات ملکی و خرید فروش در این زمینه اختلافاتی بین طرفین در زمان و نحوه انتقال رسمی ملک به وجود می آید.

از این رو، علی الخصوص از سوی خریدار یا پیش خریدار دعوی مزبور مطرح می گردد. چرا که با توجه به روزافزونی قیمت املاک در کلانشهرها، گاهاً فروشنده در ادامه، تمایلی به انتقال ملک پیدا نمی کند.

با توجه به اهمیتی که دعوی الزام به تنظیم سند رسمی دارد، می بایست همه ابعاد آن کاملاً بررسی گردد. از نظر کامل بودن خواسته، کامل بودن خواندگان و همچنین مطالبه خسارت قراردادی و سایر موارد.

به همین دلیل، از طریق مشاوره حقوقی با وکیل کاردان و مسلط به قوانین و رویه محاکم حقوقی می توان علاوه بر جلوگیری از اطاله بهترین مسیر را در پیش گرفت.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در خصوص دعوی الزام به تنظیم سند رسمی با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *