مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی - مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری
مدیر سایت

 

با مشاوره حقوقی تلفنی فرد به راحتی می تواند به راهکار حل مشکل حقوقی دست پیدا کند. سوال حقوقی برای هر کسی پیش بیاید الزاماً جهت دریافت پاسخ صحیح و اصولی به متخصص آن مراجعه می نماید.

وکلای دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی با پروانه پایه یک و سالیان وکالت به طور مستمر و پویا بهترین گزینه جهت مطرح نمودن مشکل حقوقی و کیفری می باشند.

مشاوره حقوقی تلفنی ممکن است در پرونده های مختلف پیش آید. در این نوع مشاوره بدون اینکه بطور حضوری و با طی مسافت اغلب زیاد موضوع مطرح شود، به صورت تلفنی و در هر نقطه ای از شهر یا کشور امکان برقراری ارتباط و پاسخگویی فوری وجود خواهد داشت.

علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی، می توان از وکیل متخصص جهت مشاوره حضوری، تنظیم دادخواست، تنظیم شکوائیه، لایحه دفاعیه، اعتراض به رای، اظهارنامه و انجام وکالت بهره مند شد.

موضوعات مختلف مشاوره حقوقی تلفنی

با گسترش روابط حقوقی بین افراد، تبعاً مشکلات و مسائل حقوقی بیشتری به وجود می آید. ضمن اینکه با توجه به متنوع بودن قراردادها و موضوعات آنها، به طور محسوس در زمینه های مختلف نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی احساس می شود.

به طور کلی در موارد مختلف حقوقی شامل مطالبات قراردادی، دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، ارث و سایر مسائل حقوقی می توان با وکیل مجرب و متخصص تماس تلفنی برقرار نمود.

بیشتر بدانید:

مشاوره حقوقی حضوری

ضرورت مشاوره قبل از طرح دعوی

برای اینکه بازگشایی پرونده به بهترین شکل صورت گیرد ضرورت ایجاب می کند قبل از شروع آن از وکیل متخصص در خصوص موضوع اختلاف مشاوره دریافت شود. این امر سبب می شود از اقامه دعاوی بیهوده که علاوه بر هزینه بیهوده، موجب اتلاف وقت می گردد، خودداری شود.

مشاوره تلفنی این امکان را می دهد متقاضی به سهولت و بدون رنج طی کردن مسافت و بدون هزینه در هر نقطه ای از کشور به هر آنچه در مورد مشکل حقوقی خود نیاز دارد برسد.

در طول رسیدگی و روند پرونده نیز از طریق مشاوره تلفنی می توان جهت پیشبرد بهتر و دستیابی به نتیجه مطلوب اقدام نمود.

بیشتر بدانید:

تنظیم دادخواست

به صرفه بودن مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی اقدامی ایده آل در خصوص دریافت مشاوره محسوب می شود. امروز به دلیل بعد مسافت و اینکه برای رسیدن به مقصد گاهاً مسافت زیادی پیموده می شود، دریافت مشاوره حقوقی از طریق تلفن مطلوب است.

بنابراین، با برقراری ارتباط تلفنی از طریق تلفن ثابت یا همراه، می توان هر چه بیشتر در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی نمود.

روش های برقراری ارتباط تلفنی

هر شخصی می تواند در مورد موضوعات مختلف حقوقی اقدام به برقراری ارتباط تلفنی با وکیل مجرب نماید. مشاوره حقوقی تلفنی از طریق تلفن همراه مستقیم وکیل ممکن است. همچنین از طریق شماره ثابت و با هزینه کمتر نیز ارتباط برقرار می شود.

در مشاوره حقوقی تلفنی مدت زمان لازم با توجه به موضوع حقوقی در اختیار متقاضی قرار داده می شود. چرا که تا وقتی بطور کامل مشکل حقوقی مطرح نگردد، نمی توان به صورت صحیح و اصولی اقدام به پاسخ گویی نمود.

بیشتر بدانید:

انواع دادخواست

ارائه بهترین راهکار

وکیل متبحر در هر حوزه کاری وکالت، با تسلط بر قوانین جاری و لازم الاجرا، آیین نامه ها، آرای محاکم، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه، نشست های قضایی قضات و اشراف بر رویه حاکم بر دادگاه ها بهترین راهکار را ارائه می دهد.

متقاضی ضمن تماس و مشاوره تلفنی می تواند با اطمینان خاطر و با عنوان نمودن موضوع حقوقی، از طریق وکلای مجرب دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در زمینه مورد نظر بهترین پاسخ را دریافت نماید.

ارسال مدارک و مستندات موضوع مشاوره

وکیل خوب همواره درصدد ارائه بهترین مشاوره تلفنی می باشد. برای این منظور در بسیاری مواقع لازم است اسناد و مدارک مرتبط با مشاوره نزد وکیل متخصص ارسال گردد.

دریافت کننده مشاوره می تواند از طریق پیام رسان های ایتا، بله، واتساپ و تلگرام اقدام به ارسال مدارک برای بررسی آنها نماید. در این صورت وکیل در اولین فرصت با مراجعه به موارد ارسال شده راهکاری موثر و پیشرو را ارائه خواهد نمود.

مشاوره از طریق چت آنلاین

یک نوع مشاوره از طریق چت آنلاین است که به واسطه آن با ورود به فضای مجازی و پیام رسان های در دسترس مشکل حقوقی با وکیل متخصص در میان گذاشته می شود.

بیشتر بدانید:

تنظیم شکواییه

مشاوره حقوقی از این طریق با نوشتار، فایل صوتی و ارسال اسناد و مدارک در محیطی امن و با اطمینان خاطر امکانپذیر خواهد بود.

ارسال مدارک و مستندات موضوع مشاوره

گاهی در کنار مشاوره تلفنی لازم است اسناد و مدارک مرتبط برای وکیل متخصص ارسال گردد. برای این منظور مشاوره گیرنده می تواند از طریق پیام رسان های ایتا، بله، واتساپ و تلگرام اقدام به ارسال مدارک برای بررسی آنها نماید

مشاوره تلفنی با وکیل ملکی

دعاوی ملکی به واسطه پیچیدگی و دشواری و همچنین زمان بر بودن آنها نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص ملکی دارند. وکیل در زمینه ملکی بر قوانین جاری و رویه قضائی محاکم تسلط کامل دارد.

بیشتر بدانید:

وکیل متخصص ملکی در تهران

وی با بهره مندی از دانش روز و تسلط بر قوانین ملکی مرتبط با پرسش، اقدام به پاسخگویی و ارائه مشاوره تلفنی مطلوب و موثر با ارائه راهکار سریع می نماید.

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

وکیل متخصص خانواده مسلط به دعاوی زوجین شامل انواع طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، ملاقات، اجرت المثل ایام زوجیت و غیره می باشد.

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از طریق وکیل خانواده به فرد این امکان را می دهد به مسیر رو به جلو این دعاوی دست یابد. با هموار شدن مسیر موجود پس از مشاوره در خصوص دعوی مورد نظر بهترین تصمیم اتخاذ می گردد.

مشاوره تلفنی با وکیل ارث

یکی از مهمترین دعاوی مطروحه در محاکم حقوقی رسیدگی به اختلافات میان وراث با یکدیگر یا بین وراث و طلبکاران و بدهکاران متوفی است. دعاوی چون مطالبه سهم الارث، انحصار وراثت، تقسیم ترکه و حکم فروش و غیره از این نوع هستند.

وکیل متخصص در زمینه ارث با بهره گیری از مقررات آمره ارث و تسلط بر آنها، مشاوره حقوقی ایده آل و مثبت ارائه می دهد.

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی کیفری امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به دلیل حساسیت این گونه پرونده ها و به نوعی درگیر شدن فرد با مسائل حیثیتی لازم است از وکیل متخصص کیفری مشاوره حقوقی دریافت شود.

وکیل با ارائه راهکار مناسب، ادله موجود دعوا را در بهترین مسیر خود هدایت نموده تا اینکه منتهی به نتیجه مطلوب گردد.

بیشتر بدانید:

وکیل کیفری تهران

مشاوره تلفنی با وکیل امور قراردادها

اگر قبل از انعقاد هر قراردادی از وکیل حرفه ای مشاوره حقوقی تلفنی دریافت شود طرفین معامله با مشکلات بعدی در مورد مواد و بندهای قرارداد، نحوه اجرای آنها و تعهدات فی مابین مواجه نخواهند شد.

وکیل مطالبات قراردادی و قرارداد نویسی، با داشتن تجربه و تسلط بر امور قراردادها در مورد درخواست متقاضی در خصوص نگارش قرارداد یا مطالبات ناشی از آن، اطلاعات کامل به همراه جزئیات آن ارائه می دهد.

مشاوره تلفنی با وکیل مطالبات و اسناد تجاری

یکی از موارد شایع در مشاوره حقوقی تلفنی ارائه راهکار اصولی در خصوص مطالبات و اسناد تجاری است. مطالبات ممکن است ناشی از رسید عادی یا پرینت بانکی واریز وجه باشد.

بیشتر بدانید:

وکیل چک در تهران

همچنین ممکن است مستند مشاوره چک و سفته باشد. در این موارد وکیل متخصص مطالبات با بررسی همه جانبه نستتدات موضوع مشاوره طریق صحیح و پیشرو به متقاضی ارائه خواهد داد.

دعاوی ملکی

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه الزام به تنظیم سند رسمی ملک، اخذ پایان کار، صورتمجلس تفکیکی، الزام به تنظیم تقسیم نامه رسمی واحدها، خلع ید، خلع ید مشاعی، تصرف عدوانی، ممانعت از حق، مزاحمت ملکی، تخلیه، اجرت المثل ایام تصرف، ‌الزام سازنده به تکمیل و تحویل ساختمان و سایر موارد.

دعاوی خانواده

مشاوره حقوقی تلفنی در طلاق به درخواست زوج، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی، وکالت در طلاق، تنفیذ طلاق، نفقه زوجه و فرزندان، مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت، ملاقات، استرداد جهیزیه و سایر موارد.

بیشتر بدانید:

وکیل مهریه در تهران

دعاوی ارث

ارائه مشاوره در موضوعات اخذ گواهی انحصار وراثت، تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، تقسیم ارث بین وراث، تحریر، مهر و موم و رفع مهر و موم ترکه و سایر موارد مرتبط.

دعاوی کیفری

مشاوره حقوقی تلفنی در مورد جرایم کلاهبرداری، انتقال مال غیر، دعاوی ثبتی، تحصیل مال از طریق نامشروع، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، ترک انفاق، تصرف عدوانی‌، تدلیس در نکاح، چک بلامحل، ضرب و جرح، توهین، تهدید و سایر موارد.

مطالبات قراردادی و اسناد تجاری

ارائه مشاوره در زمینه مطالبه ثمن معامله، وجه التزام قراردادی، مسائل مربوط به داوری در قرارداد و ابطال رای داوری، الزام به انجام شرط قراردادی، فسخ، انفساخ، اقاله قرارداد، مطالبه وجه، چک و سفته و سایر موارد.

دعاوی ایرانیان مقیم خارج کشور

مشاوره حقوقی تلفنی در مورد دعاوی هموطنان مقیم خارج کشور در خصوص کلیه موارد مذکور که نیازمند مشاوره وکیل متخصص و معتمد می باشد. از طریق مشاوره با وکلای دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی امکان دریافت پاسخ کامل سوالات و رفع مشکل حقوقی خواهد بود.

وکیل با صبوری، دانش و تجربیات خود را در مورد موضوع مشاوره در اختیار متقاضی قرار می دهد. گاهی اوقات علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی شرایط ایجاب می کند جلسه مشاوره حقوقی حضوری بین طرفین در دفتر وکالت برگزار شود.

کلام آخر

مشاوره حقوقی تلفنی روشی موثر میان متقاضی و وکیل پایه یک دادگستری جهت حل مشکل حقوقی می باشد. مبنای یک ارتباط ایده آل و مثبت میان متقاضی و وکیل، اتصال از طریق تلفن همراه یا ثابت و در میان گذاشتن موضوع اختلاف و اخذ بهترین راهکار است.

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی تلفنی با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

۱- هزینه مشاوره حقوقی تلفنی چقدر است؟

هزینه مشاوره تا پانزده دقیقه ۲۰۰ هزار تومان است که متناسب با مدت زمان مورد نیاز متغیر است.

۲- آیا می توان درخواست مشاوره آنلاین نمود؟

یکی از طرق مشاوره به صورت آنلاین است.

۳- راه های ارتباطی با دفتر وکالت کدام است؟

راههای ارتباطی مشاوره حقوقی از طریق تلفن ثابت و همراه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *