مشاوره حقوقی طلاق – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی طلاق به دلیل بروز کشمکش های خانوادگی و شیوع دعاوی طلاق در محاکم خانواده امری ضروری است. خواه از طریق تلفنی، آنلاین یا حضوری اقدام‌ گردد.

در مواردی زن و شوهر به نقطه ای می رسند که علیرغم تلاش جهت ایجاد آرامش، قادر به ادامه زندگی مشترک نمی باشند. از این رو راهی جز طلاق باقی نمی ماند.

مشاور و وکیل طلاق دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی بهترین راهکار و ایده را جهت حل مشکل حقوقی شما ارائه می دهد.

در حال حاضر با توجه به بعد مسافت و همچنین دسترسی آسان به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی دغدغه های مربوط به دعاوی طلاق را رفع نمود.

در این صورت با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف می گردد.

در برخی مواقع لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد طرح دعاوی طلاق می نماید.

ضمن اینکه می توانید جهت تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

مشاوره حقوقی دعاوی طلاق

یکی از موارد شایع در محاکم خانواده دعاوی مربوط به طلاق است. طلاق به درخواست زوجه، طلاق به درخواست زوج، طلاق توافقی و وکالت در طلاق انواع دعاوی مرتبط را تشکیل داده و هر یک دارای مقررات خود می باشند.

لذا لازم است مشاوره حقوقی مطلوب توسط وکیل مسلط به قوانین و آگاه به رویه محاکم خانواده اخذ گردد.

دعاوی مربوط به طلاق از موارد پراهمیت و حساس محسوب می شوند. اهمیت آن از آن جهت است که با امور شخصیتی افراد ارتباط نزدیک دارد.

از سویی مقررات مربوط به خانواده اصولاً آمره بوده و با نظم عمومی ارتباط نزدیک دارند. لذا در بیشتر مواقع برخلاف مقررات نمی توان با یکدیگر توافق نمود. به همین دلیل مشاوره حقوقی صفر تا صد طلاق با وکیل مجرب و مشرف به ابعاد مختلف موضوع، می تواند بسیار راهگشا باشد.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد دعاوی طلاق با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *