مشاوره حقوقی ملکی – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی ملکی با توجه به این که دعاوی ملکی با پیچیدگی ها و کش و قوس هایی همراه است امری ضروری است که می تواند به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری انجام شود.

از این رو مشاوره با وکیل ملکی تهران دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی جهت دریافت مشاوره موثر و مناسب توصیه می شود.

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از طرق دستیابی به راه حل مناسب مشکل حقوقی است. همچنین این امکان را می دهد شخص به سهولت و بدون رنج طی کردن مسافت و بدون هزینه در هر نقطه ای از کشور به هر آنچه در مورد مشکل حقوقی خود نیاز دارد برسد.

ضمن اینکه با ارسال اسناد و مدارک به یکی از پیام رسان ها، پس از بررسی اسناد در کوتاهترین زمان، مشاوره و بررسی مدارک ارائه می گردد.

در مواردی مشاوره حقوقی حضوری بیشتر اهمیت پیدا می کند. بنابراین با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در دعاوی ملکی می نماید.

مشاوره حقوقی دعاوی ملکی

در میان دعاوی مطروحه در دادگستری بخش بزرگی از پرونده ها مربوط به دعاوی ملکی است. گسترش شهرنشینی از یک سو و بالارفتن روز افزون قیمت املاک باعث شده افراد به خرید و فروش ملک رو بیاورند.

در نتیجه این امر سبب بروز اختلافات ملکی فی مابین طرفین می گردد. از آنجا که در بسیاری مواقع ممکن است پرونده ملکی سالها به درازا بکشد، لذا مشاوره با وکیل مجرب می تواند در جلوگیری از اطاله دادرسی راهگشا باشد.

ضمناً می توانید برای تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

مهمترین دعاوی ملکی مطروحه در دادگاه های حقوقی عبارتند از الزام به تنظیم سند رسمی، اعتراض به ملی شدن ملک خصوصی اشخاص، الزام به اخذ پایان کار و صورتمجلس تفکیکی، دعاوی راجع به قرارداد مشارکت در ساخت، الزام به تحویل آپارتمان، خلع ید، تخلیه فوری ملک و سایر موارد.

در مورد هر یک از موارد فوق و موارد مشابه، وکیل مجرب ملکی راهکارهای موثر و مناسب جهت پیشبرد پرونده و احقاق حقوق اشخاص ارائه می دهد.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری و تنظیم اوراق قضایی در امور ملکی با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *