مشاوره حقوقی خانواده – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی خانواده از جهت آنکه دعاوی خانواده با امور شخصی و مالی زوجین با یکدیگر و با روابط فرزندان سروکار دارد حائز اهمیت است. می تواند به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری صورت بگیرد.

از این لحاظ مشاوره با وکیل خانواده تهران دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در امور خانوادگی گزینه ای مناسب است.

راه های اخذ مشاوره متنوع است. مشاوره حقوقی تلفنی اقدامی ایده آل در این خصوص محسوب می شود. امروزه به دلیل بعد مسافت و اینکه برای رسیدن به مقصد گاهاً مسافت زیادی پیموده می شود، دریافت مشاوره حقوقی از طریق تلفن امری مطلوب است.

بنابراین، با برقراری ارتباط تلفنی از طریق تلفن ثابت یا همراه، می توان هر چه بیشتر در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی نمود.

ضمن اینکه با ارسال اسناد و مدارک به یکی از پیام رسان ها، پس از بررسی اسناد در کوتاهترین زمان، مشاوره و بررسی مدارک ارائه می گردد.

در مواردی لازم است با تعیین وقت قبلی اقدام به مشاوره حقوقی حضوری نمود. در این صورت مشاور ضمن بررسی مدارک با بررسی ابعاد موضوع مشاوره، راهکارهای مفید ارائه می نماید.

مشاوره حقوقی دعاوی خانواده

دعاوی خانواده دارای حجم گسترده ای در میان پرونده های دادگستری است. از یک سو دعاوی ناشی از اختلافات میان زن و شوهر و از سوی دیگر دعاوی مرتبط با فرزند مشترک باعث این حجم تراکم گردیده است.

اغلب، قضات محاکم خانواده تمایل به استحکام روابط زناشویی و عدم صدور رأی طلاق دارند. از این رو، مشاور خوب خانواده با اشراف و تسلط بر قوانین مربوط به امور زوجین و رویه قضائی دادگاه های خانواده، ایده های نتیجه بخش ارائه می دهد.‌

شما می توانید علاوه بر مشاوره حقوقی، برای تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

از جمله دعاوی خانواده طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده (۱۳۹۱) عبارتند از:

نامزدی و خسارات ناشی از برهم‌زدن آن، نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح، شروط ضمن عقد نکاح، ازدواج مجدد، جهیزیه، مهریه، نفقه زوجه و اجرت ‌ المثل ایام زوجیت، تمکین و نشوز، طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، حضانت و ملاقات طفل، نسب و…

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری و همچنین تنظیم اوراق قضایی در امور خانواده با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *