مشاوره حقوقی مهریه – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی مهریه در خصوص اختلافات میان زن و مرد و در میان دعاوی متنوع خانوادگی از جایگاه مهمی برخوردار است‌. با شروع اختلافات خانوادگی و عدم حل و فصل آن، معمولاً اولین اقدام از سوی زوجه، مطالبه مهریه مافی القباله است.

از این رو لازم است جهت حل مشکل حقوقی و پیشبرد بهتر این موضوع، اقدام به اخذ مشاوره حقوقی از وکیل مهریه تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی اقدام نمود.

در حال حاضر با توجه به دوری مسافت و همچنین دسترسی راحت به تلفن و فضای مجازی، به آسانی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی مشکلات مربوط به نحوه مطالبه و وصول مهریه را رفع نمود.

بنابراین با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان ممکن، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف و به سوالات پاسخ داده می شود.

در برخی مواقع لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد طرح دعوی مربوط به مهریه می نماید.

ضمن اینکه می توانید جهت تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

مشاوره حقوقی مهریه و دعاوی راجع به آن

یکی از دعاوی رایج در میان دعاوی خانواده، مطالبه مهریه است. مهریه از دو طریق اجرائیات اداره ثبت و دادگاه خانواده قابل مطالبه است.

بدین نحو که ابتدا می بایست از طریق اجرائیات اداره ثبت اسناد و املاک اقدام شود. در صورت عدم امکان وصول تمام یا بخشی از مهریه، دادخواست به دادگاه خانواده تقدیم گردد.

لذا برای انجام صحیح این امور، مشاوره حقوقی با وکیل مسلط به مقررات و رویه محاکم خانواده ضروری است.

از سوی دیگر، در مواردی آقا مهریه خانم را قبلاً پرداخت کرده است. همچنین ممکن است مهریه از سوی خانم بخشیده شده باشد.

در این موارد و سایر موارد مشابه، زوج می تواند دعوی ابطال اجراییه و توقف عملیات اجرایی را در دادگاه اقامه نماید.

در هر حال، پیگیری صحیح و دقیق دعاوی مربوط به مهریه نیازمند مشاوره حقوقی قوی و مسلط در این خصوص می باشد.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد مطالبه مهریه و دعاوی راجع به آن با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *