مشاوره حقوقی چک – تلفنی، آنلاین و حضوری

مشاوره حقوقی جک
زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی چک در موارد صدور و انتقال چک و همچنین اختلافات ناشی از آن لازم است خواه از طریق تلفنی، آنلاین یا حضوری.

یکی از دعاوی رایج در مراجع قضایی و شبه قضایی (اجرای ثبت) مطالبه وچه چک است. چک سندی تجاری، عادی و در حکم لازم الاجراست. این سند از چهار طریق دادگاه عمومی حقوقی، اجرای احکام دادگستری، اجرائیات اداره ثبت و مرجع کیفری قابل پیگرد و وصول است.

وکلای پایه یک دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی، گزینه مناسب جهت حل مشکلات مربوط به سند تجاری چک می باشند.

امروزه با توجه به بعد مسافت و دسترسی آسان به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی دغدغه های مربوط به چک را رفع نمود. به این صورت که ضمن ارائه مشاوره با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف می گردد.

در برخی مواقع لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد چک می نماید.

مشاوره حقوقی اختلافات و دعاوی چک

با توجه به قوانین اخیرالتصویب در مورد چک و وفور صدور و انتقال آن در بازار و میان اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان سند جایگزین پول، ضروری است در مورد ابعاد مختلف آن با وکیل مجرب مشاوره نمود.

علی الخصوص با روی کار آمدن چک صیادی و مقررات ویژه آن، مشاوره حقوقی در خصوص رفع مشکلات آن اهمیت بیشتری پیدا می کند. مواردی از قبیل ثبت چک، ثبت انتقال چک، تأیید دارنده و اخذ کد رهگیری، نوع گواهی صادره از سوی بانک و سایر موارد.

مشاوره حقوقی چک به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد همه اختلافات راجع به آن امکانپذیر است. ضمن اینکه متقاضی می تواند توسط وکیل و مشاور چک، جهت تنظیم اوراق قضایی در این خصوص اقدام نماید.

ممکن است اختلاف میان صادرکننده و دارنده اولیه ناشی از قرارداد باشد. گاهی چک به نفر بعدی واگذار شده است. هر یک از موارد مذکور دارای مقررات خود بوده که می بایست با مشاوره حقوقی صحیح به بهترین راه حل دست یافت.

از رایج ترین دعاوی چک می توان به مطالبه وجه چک از طریق دادگاه حقوقی، کیفری، اجرای ثبت و اجرای احکام دادگستری، ابطال اجراییه چک و توقیف عملیات اجرایی، توقیف و مزایده اموال بدهکار، شکایت کیفری چک بلامحل و… اشاره نمود.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در امور چک با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *