مشاوره حقوقی اقاله قرارداد – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی اقاله قرارداد، یکی از طرق خاتمه قرارداد اقاله است. عبارت است از توافق طرفین عقد لازم به انحلال عقد که از طریق راههای مختلف تلفنی، آنلاین یا حضوری می توان به حل مشکل حقوقی دست یافت.

از این رو مشاوره با وکیل اقاله دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در دستیابی به راه حل نتیجه بخش راهگشاست.

امروزه با توجه به بعد مسافت و دسترسی به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی ابهامات و سوالات مربوط به اقاله را برطرف نمود.

گاهی اوقات لازم است با حضور در دفتر وکالت مشاوره حقوقی حضوری دریافت شود. در این صورت وکیل اقاله ضمن مشاوره، اوراق و مدارک مرتبط را نیز بررسی می نماید.

همچنین با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان، ادله ارسالی و ابعاد قضیه بررسی و راهکارهای مناسب ارائه می گردد.

مشاوره حقوقی اقاله قرارداد

یکی از طرق خاتمه قرارداد اقاله است که عبارت است از توافق طرفین عقد لازم به انحلال عقد، به آن تفاسخ یا تقایل قرارداد نیز گفته می شود. اقاله عقد است و در عقود لازم جریان دارد.

هرگاه طرفین معامله که آن را منعقد نموده اند با توافق قصد خاتمه آن را نمایند در این صورت می توانند قرارداد را از طریق اقاله منحل کنند.

از آنجا که اقاله قائم به شخص طرفین عقد است، وراث، انتقال گیرنده و به طور کلی اشخاص ثالث مجاز به اقاله عقد نمی باشند.

شما می توانید برای تنظیم صورتمجلس اقاله قرارداد، تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی اوراق و مدارک از طریق شماره های ذیل مقاله با ما در تماس باشید.‌

ممکن است اقاله نسبت به کل معامله یا بخشی از آن صورت بگیرد. در هر حال می بایست موضوع و میزان آن مشخص باشد در غیر این صورت به واسطه مجهول بودن، اقاله باطل است.

اقاله عقد به معنای انحلال و خاتمه آن است‌. اگر طرفین بعد از انحلال، قصد بازگشت به عقد سابق را داشته باشند باید با یکدیگر مبادرت به توافق جدید نمایند.

در زمان اقاله عوضین معامله به طرفین مسترد می گردد. نقص یا تلف هر یک از مورد معامله مانع اقاله نخواهد بود‌.

در آخر، مشاوره با وکیل مجرب و توانمند در امور اقاله قرارداد شما را در دستیابی کامل به حقوقی قانونی خود یاری می کند.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد اقاله قرارداد و اجرای آثار آن با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *