مشاوره حقوقی انتقال مال غیر – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی انتقال مال غیر از جرایم مهم است. این جرم از دو جنبه عمومی و خصوصی قابل پیگیری است خواه بصورت تلفنی، آنلاین یا حضوری.

با توجه به اینکه اثبات جرم و دفاع از حیثیت خدشه دار شده شخص آسان نیست. لذا توصیه می شود با وکیل کیفری تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در این خصوص مشورت بگیرید.

امروزه با توجه به دوری مسافت گاهاً شهر به شهر و امکان دسترسی به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی مشکل حقوقی در مورد جرم انتقال مال غیر را رفع نمود.

از این رو با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان ممکن، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف و به سوالات پاسخ داده می شود.

در مواردی لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. بنابراین با حضور در دفتر وکالت ضمن تعیین وقت قبلی، مشاور اقدام به بررسی مدارک می نماید. در این مواقع بهترین راهکار حقوقی در مورد شکایت انتقال مال غیر ارائه می گردد.

مشاوره حقوقی جرم انتقال مال غیر

انتقال مال غیر (عین یا منفعت) از جرایم در حکم کلاهبرداری است و در دسته جرایم علیه اموال و مالکیت قرار می گیرد.

شکایت انتقال مال غیر توسط مالک حقیقی مال مطرح می گردد. چراکه مال وی بدون اذن و اجازه وی به غیر منتقل شده است.

از این رو قانون این حق را به وی داده شکایت کیفری نماید. از سوی دیگر، خریدار ملک که جاهل به معامله مال غیر بوده می تواند تحت عنوان کلاهبرداری از فروشنده شکایت کند.

جهت مشاوره، تنظیم دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

مشاوره حقوقی ضرر و زیان ناشی از جرم

آنچه مسلم است زیان‌دیده جرم علاوه بر طرح شکایت در پی جبران ضرر و زیان ناشی از جرم نیز می باشد. در این صورت می بایست جهت احقاق حقوق خصوصی نیز اقدام نمود. طبق قانون قاضی محکمه کیفری باید ضمن حکم، مرتکب را به رد مال شاکی خصوصی نیز محکوم نماید.

در اینجا حق شاکی خصوصی است که خسارات وارده به وی به طور کامل جبران گردد. لذا لازم است مشاوره حقوقی با وکیل مسلط به مقررات کیفری و با اشراف به آنچه در دادگاه های جزائی در جریان است صورت بگیرد.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد جرم انتقال مال غیر با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *