مشاوره حقوقی تقسیم ارث – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی تقسیم ارث با توجه به اختلافات احتمالی که میان ورثه بعد از فوت مورث ایجاد می شود نقش مهمی ایفاء می کند. خواه به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری.

با فوت شخص دارایی متوفی داخل ترکه می شود. از لحظه فوت همه وراث قانونی، مشاعاً در ماترک شریک و سهیم می شوند. در نتیجه مالکیت چند فرد در ترکه، ممکن است اختلافاتی میان وراث به وجود آید.

در این صورت اقدام به مشاوره حقوقی قوی و نتیجه بخش ضروری است. مشاوره با وکیل ارث تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در این زمینه راهگشاست.

در حال حاضر با توجه به بعد مسافت و دسترسی آسان به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی مشکلات حقوقی مربوط به ارث و تقسیم ارث را رفع نمود.

در این صورت با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف می گردد.

در مواردی اقدام به مشاوره حقوقی حضوری ضروری است. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد تقسیم ارث و حل اختلاف بین وراث قانونی می نماید.

همچنین جهت تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و نیز بررسی ادله و مدارک خود با ما در ارتباط باشید.‌

مشاوره حقوقی رفع اختلافات مربوط به ارث

اختلافات مربوط به ماترک ممکن است میان وراث با یکدیگر باشد. ممکن است میان وراث با شخص یا اشخاص ثالث باشد. در هر حال می بایست جهت دستیابی به نتیجه مطلوب و موردنظر با مشاور حقوقی مجرب مشکل حقوقی را در میان گذاشت.

دعاوی موضوع ارث شامل تقسیم ارث، اخذ انحصار وراثت، تحریر و مهر و موم ترکه، رد ترکه، مطالبه سهم الارث، تقسیم ترکه، خلع ید مشاعی، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و سایر موارد می شود.

لازم به ذکر است، مقررات ارث قانون مدنی از قوانین آمره محسوب می شوند. لذا توافق برخلاف آنها جز با رضایت تمام وراث امکانپذیر نیست.

از این رو وکیل ارث ضمن مشاوره، علاوه بر رفع اختلافات موجود، اقدامات لازم جهت تقسیم ماترک بر اساس توافق وراث و صور قانونی به عمل می آورد.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در خصوص ارث و تقسیم ارث با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *