مشاوره حقوقی کیفری – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی کیفری به دلیل اینکه مسائل کیفری بخش اعظمی از حجم پرونده های دادگستری را به خود اختصاص می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است. مشاوره کیفری از طریق تلفنی، آنلاین و حضوری امکانپذیر است.

با توجه به تاثیری که وقوع جرم بر حیثیت و شخصیت افراد وارد می آورد، لذا برای پیگیری و رسیدگی بهتر امور لازم است با وکیل مجرب مشورت شود.

از این رو وکیل کیفری تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی با تسلط بر مقررات کیفری راهکارهای موثر و نتیجه بخش ارائه می دهد.

در شرایط کنونی با توجه به بعد مسافت از یکسو و دسترسی به تلفن و فضای مجازی از سوی دیگر، مشاوره حقوقی تلفنی مسیر راحت در مشاوره دعاوی کیفری محسوب می شود.

همچنین با ارسال اسناد و مدارک به یکی از پیام رسان های در دسترس، پس از بررسی آنها در کوتاهترین زمان، مشاوره بعلاوه بررسی مدارک ارائه می گردد.

در مواردی لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. بنابراین با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در دعاوی کیفری می نماید.

مشاوره حقوقی انواع دعاوی کیفری

یکی از مسائل حقوقی که حجم گسترده ای از پرونده های محاکم مربوط به آن است دعاوی کیفری است. مراجع مختلفی به شکایت مطروحه رسیدگی می کنند. شامل دادسرا، دادگاه کیفری ۲، دادگاه تجدیدنظر، دیوان عالی کشور، دادگاه انقلاب و در آخر اجرای احکام کیفری می باشند‌.

کسی که به نوعی درگیر پرونده کیفری است می تواند در هر مرحله از تعقیب، رسیدگی و اجرا از مشاوره حقوقی خوب وکیل کیفری بهره مند گردد.

دعاوی کیفری شایع می توان به کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل و استفاده از سند مجعول، چک بلامحل، توهین، افترا، سرقت، ضرب و جرح، خیانت در امانت، تحصیل مال از طریق نامشروع و… اشاره نمود.

ضمناً شما می توانید برای تنظیم اوراق قضایی، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی مدارک خود با ما در تماس باشید.

مشاوره حقوقی ضرر و زیان ناشی از جرم

هر جرمی علاوه بر ایراد خدشه بر حیثیت شخص، خساراتی نیز به وی وارد می نماید اعم از مادی و معنوی. بنابراین متضرر از جرم درصدد جبران ضرر و زیان وارده بر می آید.

ممکن است دادخواست ضرر و زیان به همان مرجع کیفری تقدیم گردد. همچنین می توان دعوای خسارت را به طور مستقل در دادگاه حقوقی مطرح نمود.

در هر حال چه در مورد جنبه عمومی و چه جنبه خصوصی جرم، مشاوره حقوقی با وکیل مجرب و توانمند در دستیابی به نتیجه مطلوب راهگشاست.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در مورد دعاوی کیفری با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *