مشاوره حقوقی پیش فروش ساختمان – تلفنی، آنلاین و حضوری

مشاوره حقوقی پیش فروش ساختمان
زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی پیش فروش ساختمان خواه در زمان تنظیم قرارداد پیش فروش یا بعداً، امری لازم است. در بسیاری مواقع در زمان انعقاد قرارداد، هنوز واحد پیش فروش شده ساخته نشده یا در شرف ساخت است.

به همین دلیل ضرورت دارد به منظور حفظ حقوق طرفین عقد و آگاهی کامل به تعهدات و ضمانت اجراهای قانونی از وکیل مجرب مشاوره اخذ گردد.

وکلای دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی بهترین  راهکارها را در این مسیر ارائه خواهند نمود. اخذ مشاوره از طرق تلفنی، آنلاین و حضوری امکانپذیر است.

امروزه با توجه به بعد مسافت، ایجاد ارتباط از طریق مشاوره حقوقی تلفنی بسیار راهگشاست. ضمن اینکه از این طریق می توان با صرفه جویی در وقت نیاز حقوقی خود را برطرف نمود. با ارسال مدارک مربوطه از طریق هر یک از پیام‌رسان ها، مدارک توسط مشاور بررسی و در کوتاهتربن زمان پاسخ داده می شود.

از سوی دیگر، در مواردی ضرورت ایجاب می کند با حضور در دفتر وکیل، اقدام به حل مشکل نمود. در این صورت مشاور حقوقی حضوری همزمان با بررسی مدارک ارائه می گردد.

مشاوره حقوقی دعاوی پیش فروش

اختلافات حاصل از قرارداد بین پیش فروشنده و پیش خریدار ممکن است از جنبه های مختلف حادث شود. گاهی پیش فروشنده به تعهدات قراردادی عمل نمی کند و در موارد معدودتر این پیش خریدار است که خلف وعده می کند.

در هر حال به منظور رفع کامل مشکل حقوقی می بایست مشاوره از سوی فردی مسلط به قوانین و مشرف به رویه محاکم صورت پذیرد. ضمن اینکه طرفین می توانند علاوه بر مشاوره تلفنی یا حضوری، تنظیم اوراق قضایی را در این خصوص به وکیل مجرب بسپرند.

از جمله دعاوی پیش فروش ساختمان می توان به الزام پیش فروشنده به تحویل واحد و تنظیم سند رسمی، الزام پیش خریدار به پرداخت ثمن معامله و سایر موارد که در قرارداد و قانون پیش بینی شده اشاره نمود.

مشاوره حقوقی در تنظیم قرارداد پیش فروش ساختمان

لازم است طرفین قرارداد در زمان معامله از مشاور حقوقی مجرب بهره‌مند گردند. به این دلیل که هرگونه ناآگاهی از مسائل حقوقی و عدم اشراف به مقررات و حقوق و تعهدات طرفین، گاهاً منجر به صدمات جبران ناپذیری می گردد. لذا مشاوره در این مواقع بسیار راهگشاست.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در امور پیش فروش ساختمان با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *