مشاوره حقوقی مشارکت در ساخت – تلفنی، آنلاین و حضوری

مشاوره حقوقی مشارکت در ساخت
زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی مشارکت در ساخت با توجه به اهمیت آن و اشتراک منافع افراد امری ضروری است.

قرارداد مشارکت در ساخت و دعاوی مربوط به آن از اموری هستند که نیازمند مشاوره با وکیل متخصص در این حوزه می باشند. وکلای مجرب دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی با پیشنهاد راهکار مفید و موثر اقدام به ارائه مشاوره ارزشمند در این زمینه می نماید‌.

به منظور اخذ مشاوره حقوقی می توان از سه طریق تلفنی، آنلاین و مشاوره حقوقی حضوری اقدام‌ نمود.

امروزه با توجه به بعد مسافت، ایجاد ارتباط از طریق مشاوره حقوقی تلفنی بسیار راهگشاست. ضمن اینکه از این طریق می توان با صرفه جویی در وقت نیاز حقوقی خود را برطرف نمود. در این صورت با ارسال مدارک از طریق پیام‌رسان ها، ادله و مدارک نیز توسط مشاور بررسی می شوند.

از سویی، در مواردی ضرورت ایجاب می کند با حضور در دفتر وکیل، اقدام به حل مشکل نمود. در این جا در حین بررسی مدارک، مشاور حقوقی راهکار مناسب را ارائه می دهد.

مشاوره حقوقی دعاوی مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت قراردادی است که با مشارکت مالی و اجرایی مالک و سازنده منعقد می شود. خواه ناخواه، در ادامه کار ساخت و ساز ملک موارد و مشکلاتی بین طرفین حادث می شود‌. لذا نیاز به اخذ مشاوره حقوقی اصولی و موثر بیشتر نمایان می شود.

این دعاوی شامل الزام سازنده به تکمیل و تحویل واحد، الزام به اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی، الزام به تخریب و شروع به ساخت و ساز، مطالبه خسارت نقص انجام کار و… می باشند‌.

از سوی دیگر دعاوی چون الزام مالک به تنظیم وکالتنامه کلی و کاری، الزام به تخلیه و تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی قدرالسهم سازنده، الزام به ارائه سند مالکیت و… هستند.

به همین دلیل لازم است در صورت نیاز، برای اخذ مشاوره حقوقی و تنظیم اوراق قضایی توسط وکلای باتجربه اقدام گردد.

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

هر رابطه حقوقی برای اینکه به بهترین شکل شروع و ادامه پیداکند و به ثمر بنشیند می بایست قرارداد بنحو صحیح منعقد گردد. برای همین ضرورت دارد تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت از سوی مشاور حقوقی مجرب انجام شود.

با نوشتن یک قرارداد درست و حاوی نکات ریز و درشت، طرفین می توانند با اطمینان خاطر بیشتر به ایفای تعهدات و احقاق حقوق خود برآیند.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در امور مشارکت در ساخت با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *