مشاوره حقوقی کلاهبرداری – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی کلاهبرداری و جرایم در حکم آن به دلیل اینکه جرایم مبتلابه جامعه محسوب می شوند حائز اهمیت است. هر شخصی می تواند از طریق تلفنی، آنلاین یا حضوری مشکل حقوقی در رابطه با کلاهبرداری را مرتفع نماید.

در همین راستا مشاور و وکیل کلاهبرداری تهران در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی بهترین راهکار را ارائه می دهد. ضمن اینکه می توانید جهت تنظیم شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و بررسی ادله و مدارک خود با ما در ارتباط باشید. 

در حال حاضر با توجه به بعد مسافت و دسترسی آسان به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی دغدغه های مربوط به جرم جعل و استفاده از سند مجعول را رفع نمود.

در این صورت با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف می گردد.

در برخی مواقع لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد جعل می نماید.

مشاوره حقوقی جرایم کلاهبرداری

جرایم و پرونده های کلاهبرداری با توجه به اینکه در محاکم کیفری بسیار شایع هستند، اخذ مشاور حقوقی از مشاور توانمند جهت حل مشکل راهگشاست. ضمن اینکه باید در نظر داشت اثبات جرم کلاهبرداری منوط به اثبات مانورهای متقلبانه قبل از بردن مال است.

بنابراین تا زمانی که وسایل متقلبانه ثابت نشود، پرونده نتیجه ای در بر نخواهد داشت. به همین دلیل ضروری است جهت مشاوره حقوقی با وکیل کاردان و مسلط به مقررات کیفری و رویه حاکم بر مراجع کیفری اقدام نمود.

کلاهبرداری، فروش مال غیر، تبانی برای بردن مال دیگری، معرفی مال غیر به عوض مال خود و … از جمله جرایم کلاهبرداری هستند. هر یک نیازمند تسلط و اشراف بر مقررات خاص خود و دیدگاه های محاکم کیفری است.

همچنین علاوه بر اثبات و دفاع جرم در دادگاه کیفری، در خصوص رد مال و خسارت تاخیر تادیه، اخذ مشاوره حقوقی اجتناب ناپذیر است.

از این رو، در مواردی لازم است دادخواست خسارت تاخیر تادیه کلاهبرداری تقدیم گردد. بنابراین قبل از هر اقدامی مشاوره در این خصوص و سایر مسائل مرتبط با کلاهبرداری راهگشاست.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در امور کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *