مشاوره حقوقی جعل – تلفنی، آنلاین و حضوری

زهرا شریفی

 

مشاوره حقوقی جعل و استفاده از سند مجعول با توجه به گستردگی مصادیق جعل در مقررات کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است‌. برای این منظور می توان از طریق تلفنی، آنلاین و حضوری اقدام نمود.

برای دستیابی به مشاوره ایده آل در امور جعل، سوالات خود را با وکیل جعل اسناد دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی در میان بگذارید. همچنین می توانید جهت تنظیم دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه و اظهارنامه با ما در تماس باشید.

امروزه با توجه به بعد مسافت و دسترسی آسان به تلفن و فضای مجازی، به راحتی می توان با مشاوره حقوقی تلفنی دغدغه های مربوط به جرم جعل و استفاده از سند مجعول را رفع نمود.

در این صورت با ارسال مدارک به یکی از پیام رسان ها، در کوتاه ترین زمان، ادله ارسالی بررسی و مشکل حقوقی برطرف می گردد.

در برخی مواقع لازم است مشاوره حقوقی حضوری اخذ گردد. در این صورت با حضور در دفتر وکالت با تعیین وقت قبلی، مشاور ضمن بررسی مدارک اقدام به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی در مورد جعل می نماید.

مشاوره حقوقی دعاوی جرم جعل

جرم جعل و استفاده از سند مجعول از دعاوی شایع بوده و دارای مصادیق متعدد و گسترده ای می باشد. در بسیاری موارد با جعل سند، جاعل یا استفاده کننده سند مجعول به دنبال اعمال غیرقانونی و سوءاستفاده های دیگری است.

بطور مثال، با جعل امضای فروشنده و انتقال ملک به دیگری، علاوه بر جرم جعل امضا، جرم انتقال مال غیر نیز محقق می گردد.

به عبارت دیگر با جعل سند ممکن است چند جرم محقق شود. در این صورت با اثبات جرم جعل، جرم یا جرایم بعدی نیز اثبات و مرتکب به مجازات آنها محکوم‌ می گردد. بنابراین اخذ نتیجه در موارد فوق، مستلزم دریافت مشاوره حقوقی قوی می باشد.

مشاوره حقوقی ضرر و زیان ناشی از جرم

زیاندیده که نوشته یا امضا یا مهر وی به طریقی جعل شده، مسلماً درصدد دفاع از حیثیت پایمال شده خود برمی آید.

لذا ضروری است از مشاور و وکیل مجرب و مسلط به جرایم جعل مشاوره بگیرد. ضمن اینکه می توان با ثبت دادخواست، جبران خسارت و ضرر و زیان ناشی از جرم را از مرجع قضایی درخواست نمود.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری در امور جعل اسناد با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *