وکیل وصول مطالبات – وکیل تهران

وکیل وصول مطالبات به طور حرفه ای و با داشتن تخصص در موضوعات مرتبط، پرونده را به بهترین شکل هدایت می کند. مطالبات شامل چک، سفته، رسید عادی و مطالبات قراردادی می شود.

وکیل متخصص وصول مطالبات دفتر وکالت و مشاوره حقوقی شریفی با تسلط بر قوانین موضوعه که مباحثی از قانون مدنی و قانون تجارت را به خود اختصاص داده است، قبول وکالت نموده و جهت احقاق حقوق موکلین خود پیگیری مستمر و عالمانه ای صورت می دهد.

همچنین شما می توانید از وکیل مجرب وصول مطالبات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری دریافت نمایید.‌

ویژگی های وکیل خوب وصول مطالبات

همه کسانی که به نوعی درگیر اختلافات مالی هستند و تعدادشان هم کم نیست در صدد سپردن پرونده شان به فردی متخصص و مجرب هستند. به لحاظ تخصصی بودن موضوع وصول مطالبات، بسیاری ترجیح می دهند از ابتدا پرونده شان توسط وکیل خوب و زبده شروع و پیگیری شود.

وکیل دعاوی مطالبات علاوه بر تجربه کاری و تخصص در امور مربوط به اختلافات مالی و معامله ای، مورد اعتماد و امین موکلش نیز می باشد. چرا که موکل به امید و با هدف اینکه کارش را فردی لایق و شایسته دنبال می کند به وی وکالت می دهد.

وکیل خوب وصول مطالبات از همان ابتدا با هدف دفاع قوی و در عین حال صرف زمان کم تاکتیک دعوا را طرح ریزی می نماید.

از دیگر امتیازات و خصوصیات یک وکیل خوب وصول مطالبات استقامت، ارتباط کلامی خوب با موکل، نگارش قوی، تنظیم لایحه دفاعیه موثر در رأی دادگاه و متبحر در تنظیم اوراق قضایی می باشد.

بهترین وکیل وصول مطالبات تهران کیست؟

کسانی که پرونده طلب و امور مربوط به آن‌ دارند، می خواهند فردی متخصص و حرفه ای که آشنایی کامل به محاکم حقوقی دارد کارشان را انجام دهد.

بنابراین آن را به وکیل پایه یک دادگستری که دارای پروانه وکالت شهر تهران باشد، می سپرند. صدور پروانه وکالت شهر تهران برای وکیل وصول مطالبات از سوی ‌کانون وکلای دادگستری مرکز به عنوان اولین و معتبرترین نهاد حقوقی کشور صورت می پذیرد.

حرفه وکالت و دفاع از حقوق قانونی موکل کاری نیست که بتوان آن را در مدت کوتاه یک یا دوسال و پنج سال به دست آورد بلکه بایستی با استمرار و خوش نامی همراه باشد.

وکیل وصول مطالبات شهر تهران با سالها وکالت و کسب تجربه در پرونده های متعدد در محاکم حقوقی رسیدگی کننده به پرونده های اختلافات مالی و قراردادی تهران، هدفمند و با دفاعی موثر پرونده را پیگیری می نماید.

یک وکیل موفق چه ویژگی هایی دارد؟

✔️ وکیل خبره و موفق باید دارای دانش روز حقوقی باشد به گونه ای که با تسلط و مهارت که در این مسیر کسب نموده پرونده موکلش را به نتیجه مطلوب برساند.

✔️ وکیل موفق با اشتیاق و با برنامه هدف دار وکالت پرونده را قبول نموده و بطور خستگی ناپذیر تا رسیدن به نتیجه خوب ادامه می دهد.

✔️ وقت شناسی و صبوری از خصوصیات یک وکیل موفق است.

✔️ رازداری و امانت داری در حرفه وکالت اصلی غیر قابل انکار است. بنابراین وکیل موفق مجهز به هر دو است.

✔️ قدرت بیان و نفوذ کلام از موارد مهمی است که یک وکیل موفق باید آن را داشته باشد.

وکیل وصول چک

وکیل وصول مطالبات

چک از جمله اسناد تجاری محسوب می شود که نسبت به سایر اسناد دارای قدرت اجرایی بالایی می باشد. چک را می توان از طریق دادخواست مطالبه به دادگاه حقوقی، دادخواست صدور اجرائیه به طور مستقیم، مطالبه وجه چک از طریق اجرائیات ثبت و شکایت کیفری چک بلامحل و مطالبه ضرر و زیان وصول نمود.

وکیل چک با تسلط و اشراف بر مقررات قانون صدور چک و قانون تجارت و قوانین و مرتبط دیگر و ادله موجود، دفاع قوی و رضایتمندی در محاکم حقوقی و کیفری انجام می دهد.

وکیل وصول سفته

سفته یکی دیگر از اسناد تجاری به شمار می آید. مطالبه وجه سفته صرفاً از طریق محاکم حقوقی قابل اقدام است.

ظرافت و ریزه کاری هایی که در اسناد تجاری از جمله در سفته وجود دارد ضرورت ثبت دادخواست و پیگیری توسط وکیل متخصص سفته را به دنبال خواهد داشت.

وکیل مطالبه سفته با توجه به تجارب و دانش روز، تمام دفاعیات لازمه جهت احقاق حقوق موکلینش را به عمل می آورد.

وکیل وصول طلب

به غیر از چک و سفته که اسناد تجاری هستند، در پاره ای موارد مطالبه طلب به موجب یک سند و رسید عادی می باشد. برای مثال، فردی مبلغی پول به دیگری قرض می دهد و در یک نوشته عادی از گیرنده رسید می گیرد یا مطالباتی که طرفین به موجب قرارداد نسبت به یکدیگر دارند.

از سویی ممکن است رسیدی در میان نباشد. در این صورت از طریق پرینت بانکی، شهادت شهود و سایر ادله می توان نسبت به احقاق حقوق خود برآمد.

وکیل وصول مطالبات پس از قبول وکالت به طور تخصصی با اشراف بر قوانین و رویه حکم در دادگاه‌ها نسبت به وصول طلب اقدام می نماید.

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی و اعطای وکالت در امور وصول مطالبات و تنظیم اوراق قضایی با شماره های ۰۹۱۲۲۰۹۲۰۴۶ – ۸۸۷۴۶۳۶۱ تماس بگیرید.